کتابخانه عمومی شهدای پرندک

کتابخانه عمومی شهدای پرندک

کتابخانه نهادی اجتماعی است که روح تمدن بشری را حفظ و نگهداری کرده است و پلی است میان دانش مضبوط بشری بین نسل های گذشته، حال و آینده. با تلفیق این تعاریف می توان کتابخانه را این اینگونه تعریف کرد: کتابخانه نهادی اجتماعی است که با ذخیره سازی، حفاظت و اشاعه ی پیشنه های مکتوب، دیداری و شنیداری و الکترونیکی با استفاده از خدمات کارکنان آموزش دیده در خدمت تعلیم و تربیت و توسعه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، علمی و فرهنگی است;

ساعات کار کتابخانه:8تا14/30-13تا19:30
روزهای شنبه،سه شنبه،چهارشنبه 8تا14/30،و پنچشنبه 8تا13:30
روزهای یک شنبه و دوشنبه 13تا 19:30
روزهای استفاده:بانوان:روزهای زوج، آقایان:روزهای فرد
آدرس کتابخانه:استان مرکزی،شهرستان زرندیه،شهر پرندک،جنب پارک شهدا

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس،قسمتهایی ازکتاب کوچه نقاش ها نوشته راحله صبوری  که توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده،توسط بانوان شرکت کننده در جلسه خوانده شد.

 کتاب خواندنی «کوچه نقاش‌ها» روایت خاطرات کاظمی، ‌فرمانده گردان میثم در دوران جنگ تحمیلی از زبان خودش است. لحن ساده و بی‌پرایه کاظمی و به تعبیری ادبیات عامیانه او در کتاب سبب می‏شود مخاطب ارتباطی صمیمی با اثر برقرار کند. بیان تفاوت‌های سال‌های قبل و پس از انقلاب از نقاط قوت گفت‌وگو با کاظمی در این کتاب است. دوران جوانی وی مقارن است با سال‌های مبارزه علیه رژیم طاغوت و بعد از آن او 8 سال دفاع مقدس را تجربه می‌کند. همرزمی او با شهید چمران و دو سال حضور در خاک کردستان از زیباترین و خواندنی‌ترین قسمت‌های کتاب است. کتاب در شانزده فصل و بر اساس تاریخ وقایع و مکان آن‌ها تدوین شده است. به دلیل تمرکز بر حوادث جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، رخدادهای انقلاب اسلامی در این اثر به صورت خلاصه آمده‌اند.
  • زهرا همتی
  • ۰
  • ۰

با هدف ترویج فرهنگ مطالعه؛ ۴ کتاب طرح کتاب خوان مهرماه ۱۳۹۶ معرفی شد چهار کتاب «برج قحطی» نوشته هادی حکیمیان، «تشنه لبان» نوشته حمید گروگان، «قصه های خواندنی مثنوی مولوی» بازنویسی جعفر ابراهیمی، «داستان های یک قل دو قل» نوشته طاهره ایبد در قالب طرح کتاب‌خوان مهر ماه ۱۳۹۶ معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، چهار کتاب‌ چهار کتاب «برج قحطی» نوشته هادی حکیمیان، «تشنه لبان» نوشته حمید گروگان، «قصه های خواندنی مثنوی مولوی» بازنویسی جعفر ابراهیمی، «داستان های یک قل دو قل» نوشته طاهره ایبد برای طرح کتاب‌خوان ویژه مهرماه ۱۳۹۶ از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور معرفی شدند.


 برج قحطی

نویسنده: هادی حکیمیان

انتشارات: شهرستان ادب

تعداد صفحات: ۴۳۷


تشنه‌لبان

نوشته: حمید گروگان

انتشارات: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

تعداد صفحات: ۳۱۴


قصّه‌های خواندنی مثنوی مولوی (تازه‌هایی از ادبیات کهن برای نوجوانان)

بازنویسی:‌جعفر ابراهیمی

انتشارات: پیدایش

تعداد صفحات: ۶۶۶


داستان‌های یک‌قل دوقل

نویسنده:‌ طاهره ایبد

انتشارات:‌ به‌نشر

دوره ۲ جلدی

  • زهرا همتی